Ψηφιακό Marketing στον Τουρισμό – Social Media

To εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Ψηφιακό Marketing στον Τουρισμό – Social Media» αποσκοπεί στην εμβάθυνση γνώσεων ιδιαίτερα χρήσιμων που αφορούν βασικές έννοιες και αρχές του Ψηφιακού Μάρκετινγκ. Ειδικότερα, σκοπός του προγράμματος είναι να παράσχει τα απαραίτητα εφόδια σε άτομα που επιθυμούν να αναβαθμίσουν τις επαγγελματικές τους προοπτικές, καλλιεργώντας γνώσεις και δεξιότητες που σχετίζονται με:

  • Την έννοια του marketing
  • Την ανάλυση εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος
  • Τις διαφορές ανάμεσα στο παραδοσιακό και το ψηφιακό marketing
  • Τα βασικά βιώσιμα επιχειρηματικά μοντέλα των ενημερωτικών ιστοσελίδων.
  • Την επιχειρηματική στρατηγική για την εύρεση οικονομικών πόρων.
  • Την έρευνα αγοράς
  • Τον τρόπο υλοποίησης και διεξαγωγής της έρευνας
  • Τα κανάλια και την στρατηγική του ψηφιακού marketing
  • Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με έμφαση τον τουρισμό
  • Τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR).
  • Την ανάπτυξη και αξιολόγηση ενός πλάνου marketingκ
  • Tους διάφορους τύπους διαφημίσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
  • Τη λειτουργία των Google Ads