Στέλεχος Διοίκησης και Οικονομίας στον Τουριστικό Τομέα

Στο συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα ο εκπαιδευόμενος έρχεται σε επαφή με την έννοια του τουρισμού και του τουρίστα, τα βήματα και τα δικαιολογητικά για την έναρξη της δραστηριότητας ενός τουριστικού γραφείου, τα είδη των συμβολαίων με έναν tour operator, καθώς και τις ενέργειες που εκτελούνται πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το τέλος της τουριστικής περιόδου. Επίσης, γνωρίζει την έννοια του τουριστικού Marketing ως εργαλείο προώθησης του τουριστικού προϊόντος, τα κριτήρια για την επιλογή της κατάλληλης στρατηγικής marketing, τους σκοπούς του διαφημιστικού φυλλαδίου, καθώς και τα κανάλια του ίντερνετ. Τέλος, ο εκπαιδευόμενος αποκομίζει σημαντικά συμπεράσματα για το μέλλον των τουριστικών γραφείων βάσει των παραμέτρων που παρατίθενται για τις μεταβολές στον τουρισμό σήμερα.